måndag 2 augusti 2010

Är ni nyfikna på att se mig som bebis?

Nu ska ni få se! Matte fick en cd med bilder på mig när jag bara var en liten unge. Och så en massa bilder på mina syskon. Här är en del av dem, se och njut!

Alla bilder är tagna av min uppfödare Katarina Wiipa.

Det var ganska läskigt i stora vida världen, så vi syskon brukade hålla ihop.  

Men till slut var jag ju tvungen att försöka upptäcka världen. 

Lite ostadig på benen, men viljan finns!

I första husse Peters famn.

Tänk att jag varit så liten...

Första vällingen. Hur ska man veta hur man ska äta ur skål om man aldrig testat förut?

Jag (längst till höger) showar som vanligt. 

Här sjunger jag lite.

Jag KAN se vanlig ut också, även om jag älskar att spela teater.

Jag måste ju erkänna att jag tycker att jag själv är ganska så söt.

Och här har vi hela Regnkullen. Jag sitter längst ner till vänster, lätt att känna igen med min enda fläck på huvudet, alla mina syskon har två fläckar. 

Tack snälla Katarina för alla bilder ♥

Inga kommentarer: