tisdag 20 juli 2010

Några bilder

Här är båten jag brukar vara ute med. När vi åker ligger jag mest och sover i förpiken eller under soffan i aktern. 


Matte säger att det inte är konstigt att jag plumsade i. Men jag är ändå ganska smidig. Vår kompis har en segelbåt med jolle. Jag brukar variera mellan alla tre båtarna, känner mig ganska hemma på Patriks båt också.



Jag kan i alla fall simma, det har jag visat matte flera gånger nu. Hon la i mig i vattnet på Utö, först vid stranden, sedan från badbryggan på båten. Då visade jag hur snajdig jag är på att klättra ombord igen via ankarspelet. Här är jag just på Utö, jag har precis badat nedanför badbryggan på båten. Första torkningen sköter matte, sen slickar jag mig torr. 




Ofta ligger jag här bredvid instrumentbrädan där jag har bra koll på vad som händer omkring oss. 




Inga kommentarer: