torsdag 1 juli 2010

Fotosession

Äntligen har matte fått tummen ur och fixat nya bilder. De är från igår nästan allihop. Och mamma: Vadå inte kan simma?!? Det var det fräckaste, jag som gillar att bada! Nu brukar det ju inte vara så djupt vatten när jag badar, men jag ska nog klara av att simma. Matte har också lovat att köpa en flytväst om det trots allt visar sig att jag nu inte skulle gilla att simma i havet, jag är ju faktiskt bara van vid badkaret.
Jag kommer också att få vara i ruffen när vi åker, har mina människor sagt. Och jag tyckte jag hörde att de skulle ta med sig Sheba, som jag älskar!

Min favoritutkiksplats

Skön skugga på eftermiddagen

Ständigt denna kamera...

Jaja, jag sitter väl kvar ett tag till...

"Vrid åt vänster..."

"Titta rakt fram..."

"Titta uppåt..."

Och så en närbild

Men sluta tjata nån gång då...

Det finaste man har, det lägger man på bordet.

Därför lägger jag mig nästan jämt där.

Miau/
Kung Sune

Inga kommentarer: