måndag 22 mars 2010

Kontraster

Nästan hela förra veckan hade jag matte helt för mig själv. Det var jättemysigt, jag kunde ligga i hennes knä hela kvällen och sedan i sängen. Lite försökte jag ju bita henne i tårna såklart, det kliar ju i munnen!


I lördags blev det full fart istället. Då kom husses barn hem och då får jag nästan aldrig vara ifred. De följer mig vart jag går, och det kan faktiskt bli lite jobbigt till slut. Samtidigt är det ju så himla kul när de leker med mig! När det blir för mycket säger matte och husse till dem att jag måste få vara ifred.
Det blev verkligen en kontrast till hur jag haft det i veckan. Nåt mellanting vore nog bra. 

I lördags förmiddag var jag förresten ute! Det var nåt vitt på marken, det kallades visst snö. Jag är inte särskilt imponerad och förstår inte grejen med snö. Kallt och blött. Äh, jag trivs bättre inomhus. 




Inga kommentarer: