måndag 29 mars 2010

Leka med paket

Vet ni - jag fick vara ensam en natt i förra veckan! Matte var på tjänsteresa och husse åkte iväg på kvällen för att jobba. Hela natten fick jag vara ensam, och ha hela stora sängen för mig själv. Dagen efter kom husses pappa och höll mig sällskap på dagen innan matte kom hem. När hon kom så hade jag längtat så mycket att jag inte ville vara mer än nån meter ifrån henne. Hon verkade ha längtat efter mig också för hon protesterade inte så mycket.

I lördags slog de in presenter. Jag trodde och hoppades att de var till mig, jag fyller ju faktiskt fem månader snart. Men det visade sig att de tydligen var till mattes barn. Men jag fick leka lite med ett av paketen i alla fall. Jag struntar egentligen i själva paketen, jag är mest intresserad av snörena som sitter utanpå.

1 kommentar:

Mimmibruun sa...

Hej! Va mycket kul du gör!! Jag gör också en del bus och får för tillfället inte vara i sovrummet på natten, suck!
Har du hört något från vår brorsa Henke?? Fick hans mailadress när jag flyttade, har mailat 2 ggr men inte fått något svar...
Ha det! Kram syrran Ida