onsdag 3 mars 2010

Wow - ännu mer barn i huset!

 Igår trodde jag att det roliga var slut, när David och Jimmy åkte hem. Men det skulle också bli ganska skönt att få ligga i mattes knä igen och bara få ligga och sträcka ut sig och njuuuuuta. Men helt plötsligt så står det två nya - små - människor i hallen! Det var Julia och Felix, husses barn. Julia är snart 9 år och Felix är 5. De kunde knappt prata när de fick syn på mig :-)

Jag måste vara trollkatt eller något, för de är verkligen helt förtrollade av mig. De följer mig vart jag går. Men när jag vill vara ifred lägger jag mig i mitt lilla hus, där vet de att det är pass, då får de inte störa mig.


Nu måste jag sova lite innan matte och husse kommer hem, så att jag orkar busa hela kvällen!

Miau/
Sune

1 kommentar:

Katarina Wiipa sa...

WOW! Snyggt hus du byggt! Tänk att du redan haft råd att bygga nytt! När jag var i din ålder fick jag nöja mig med att flytta in i begagnat. Det går uppåt för dig här i världen, min son, jag är SÅ stolt! Hälsar mamma Mimmi.